Monday, October 6, 2008

Nur Jazlan , proksi atau perasan atau ada udang sebalik batu ?

Saya tidak berniat menghentikan langkah bakal wira kedua parti dan negara Malaysia jika diizinkan Allah bernama Nur Jazlan Mohamad, anak lelaki bekas Menteri Penerangan Malaysia : Datuk Mohamad Rahmat yang kontroversi dengan isu gunting rambut penyanyi rock satu ketika dulu.

Acara yang ala ala Guru Disiplin dengan anak murid di sekolah kita time budak budak.

Saya juga tidak mahu menulis panjang kerana dalam masa sekejap sahaja( mencari search engine Google nama Nur Jazlan ) saya bertemu di blog UMNO REFORM satu tuduhan ( boleh baca juga : fitnah ) terhadap bakal calon Timbalan Presiden Parti ini.

Umno jika mahu dilihat bersih dan bersih sebersihnya perlu mengelakkan diri dari memilih orang yang ada tercalit dengan tuduhan yang tidak dibersihkan.

Maksud saya membiarkan tuduhan tanpa melawan kembali tuduhan tersebut adalah tindakan tidak sepatutnya. Ia seolah olah membiarkan orang mengganggapnya sebagai benar meskipun ia mungkin juga satu kepalsuan yang diada adakan.

Saya LETAKKAN LINKNYA di sini :

http://www.umno-reform.com/mingu3sept05.htm

Justeru menawarkan diri dengan isu tersebut boleh memakan diri jika menjadi Timbalan Presiden Parti selepas ini. Justeru mencegah tentu lebih baik dari mengubat. Kerana membuang masa melawan tohmahan tersebut tentu akan merugikan parti dan juga negara selepas ini...

Moga ada sedikit ulasan dari saudara pengunjung perkara yang terdapat dalam blog tersebut yang dipaparkan kembali di atas, dengan harapan namanya akan dibersihkan atau dia sendiri akan dihindari perwakilan dalam pemilihan Mac tahun hadapan jika ia sememang disengajakan berlalu tanpa sebarang penjelasan kukuh berkaitan tuduhan tersebut..

Kerana itu saya memilih tajuk posting saya - Nur Jazlan, proksi atau perasan atau ada udang sebalik batu ?

No comments: