Tuesday, September 9, 2008

Pak Lah dipuji oleh Nuraina anak Arwah Pak Samad

Susah juga membaca pujian terhadap Pak Lah oleh bloggers ini. Dan berdasarkan tarikh lahir beliau pun Pak Lah bukan jenis sukakan pujian dan memang sangat tegas dengan keputusannya walau pun ia bisa berubah ubah bergantung dengan keadaan yang terbaru.

Macam Imam Syafie juga yang mengeluarkan Qaul Jadidnya di Mesir selepas melihat adengan romantik lelaki dan perempuan tua. Ia tidak dinamakan flip flot tetapi kecerdasan minda Imam yang sentiasa terbuka kepada nas terkini atau fakta terkini.

Semasa tenat Pak Lah sudah hadir menziarahi Arwah Pak Samad Ismail. Dan ketika meninggal Pak Lah luangkan masa sekali lagi.

Beruntung benar Pak Samad sekeluarga kerana diziarahi PM Malaysia. Penghormatan tinggi dari Pak Lah kepada seorang pejuang Malaysia.

Dalam komen beliau di blognya Nuraina Samad menulis :

Prime Minister Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi was at the mosque to join the congregation in performing the prayers.

After prayers, Bapak's body was taken to the cemetery.

It was very kind of Pak Lah to have his outriders accompany Bapak in his final journey to his resting place.


Saya rasa ini ucapan ikhlas dari seorang anak kematian bapa dan digembirakan oleh Pak Lah yang mana sudi hadir di majlis pengebumian tokoh nasionalis Malaysia ini...

sesiapa pun akan terharu dan moga moga ia ada sedikit 'belas kasihan' untuk dihadam oleh musuh musuh pena yang saban waktu mencerca sama ada dengan tulisan atau gambar 'super imposed' di media blog.

Semua demi MEMBURUKKAN MANUSIA BERNAMA PAK LAH ....

Moga mati kita semua dalam Husnu Khatimah. Moga mati mengingatkan kita syurga dan neraka dan balasan perbuatan kita di atas dunia..

Allahumma amitna ala dinika ya robb.....

No comments: